Novice 2017

aab silvesterski tenis in silvestrovanje pri Škulju

Zbrali smo se elegantni in razpoloženi. Tokratne teniške bitke so bile lepe, prijateljske vendar ne bomo vpisali najboljše Irene in Marjana Žižeka, ki sta blestela. Polona je vodila napet silvesterski kulturno zabavni program, ki nas je nasmejal. Deklice so nam napekle dobrot in zamešale solate. Bojan je spekel prasca in polnočno obaro. Ob šampanjcu (šampajnzu) smo skočili pravočasno v novo leto. Nova pridobitev Blaupunkt zvočnik je z garancijo in radijem ter mikrofonom zamenjala crknjen zvočnik ter odlično odslužil igricam. Objemov polno in lepih želja, nam je ob Miči podarila vsa družba. Odkrili smo nove pevske talente v karaokah. Na področju kulture bomo letos naredili mnogo več. Pobrali smo članarino za 2018 in povečali članstvo

aab obisk novoletnega koncerta v Domžalah

Naš tenisač Gorazd je na koncertu med simfoniki igral klarinet in nam je posredoval vabilo za odličen nastop glasbenikov. Veseli smo bili pravega novoletnega koncerta v živo (ne po TV).

Orkester je nastopil pod vodstvom šefa dirigenta Slavena Kulenovića, kot solistka se bo z zimzelenimi arijami Giacoma Puccinija in Franza Leharja, pesmijo Let it go iz animiranega filma Ledeno kraljestvo in Božično pesmijo Adolpha Adama predstavila mlada in obetavna sopranistka Tajda Jovanović, dogodek pa bo povezoval karizmatični Jure Ivanušič. Program bodo spletale mojstrovine iz zakladnice klasične glasbe, kot so uvertura k opereti Pesnik in kmet Franza von Suppéja, hitra polka Elyen a Magyar! Johanna Straussa ml. in temperamentni Bakanal iz opere Samson in Dalila Camilla Saint-Saënsa. Na sporedu bodo še valčki Jeana SibeliusaPetra Iljiča Čajkovskega in Arama Hačaturjana, slišali pa boste lahko tudi božično obarvano glasbo, pod katero sta se podpisala Ralph Vaughan Williams in Leroy Anderson.

Vstopnice so bile po sprejemljivi ceni 10EUR za penz...

Drugo leto gremo spet. Hvala Gorazdu!

aab Decemberski zaključni tenis turnir 17.12.2017 pri Škulju

Ob pravem času na pravem mestu smo se zbrali vsi. Razveselili smo krasnega pokala Športne zveze Ljubljane, ki ga je prejel Matej Makovec za prizadevno prostovoljno amatersko delo v športu in aab društvu. Njegovo priznanje nam kaže pravo usmeritev in delo v našem aab društvu, ki ima svoj pečat ne samo v Ljubljani ampak tudi v Sloveniji in širše. Tako in še bolje bomo delovali tudi v prihodnje.

Teniški turnir je ob zelo zahtevnih borbah pokazal najsrečnejša zmagovalca in sicer Loreno in Romana Puša. Vsi smo dali vse moči in znanje za dosego zmage, ampak jakost nasprotnikov se je temu uprla. Obdarili smo najboljše z darili podjetja Prodarilce, Bojan in Miča sta nam posolatala dan, Mateja je z otroci za nas napekla sladice, Špela je Mateju prinesla štrudelj. Vse smo pojedli z veseljem in se jim prijazno zahvaljujemo. Razdelili smo aab tridelne koledarje.

aab Novemberski tenis turnir 26.11.2017 pri Škulju

Obilo zapletov v prijavah ni motilo pričetka aab teniškega turnirja mešanih parov na 5 tih igriščih. Vsi smo se ob tem nasmejani slikali za celoletni aab koledar in arhiv, seveda smo prej uredili zobe in frizure. Mateja in Marjan Ž. sta uspela premagati Mojco in Mitjo. Borbe so bile fer - ni bilo pritožb. Vse tekmovalce smo zbrali na gasilski sliki oblečeni v aab brezrokavnike.

aab Čarovniški tenis turnir 29.12.2017 pri Škulju

Implementacija pri Škulju je poskrbela za strašen prilet kompleta čarovnic od "dobr žvimo" do današnjega srečanja. Navkljub strašnosti smo se dobro nasmejali in jih prijazno sprejeli. Nekateri so bili začarani že doma in so prileteli s svojo privatno čarovnico. Po uspešni implementaciji z bliskanjem smo se lotili čarobnih teniških borb, ki so po dveh urah prinesle vse finalistke. Čarovnica Mateja je "dobr žgala" z pomočnikom Branetom in prkurla zmago. V plamenu sta odkadila Romano in Romana. Mica je že doma smodila in smodila, pričarala nagradne čarovnice za vse najhujše. Grozen smeh Hermine je Mica implementirala na baterije. Nekatere je doletela lump čarovnija, da jim je kur... pogledal iz oči, vendar ni bilo za zmeraj. Zahvala za pripravo in rešitev zapletov gre Micinem čarovniškem pomočniku Makiju. Metlo je odnesla koščena Miča. Veseli smo bili nočnega odleta

aab septembrski tenis turnir 24.09.2017 v športnem parku Kodeljevo- Slovan

Zbrali smo se pol ure pred pričetkom teniškega turnirja. Pogledavali smo v nebo, koder so se približevali deževni oblaki. Srečno smo izpeljali vse borbene tekme. Najboljša Mateja in Roman sta z vso resnostjo premagala Mojco in Marjana, eventuelni preobrat je onemogočil prvi naliv. Maki je vse natančno preračunal in smo mu hvaležni. Metka nas je pogostila z domačimi dobrotami ob katerih smo poklepetali. Obiskali so nas otroci z babico Špelo. Pričetek jeseni je bil pravi v dežnem hladu. Polona nam je odnesla pozdrave Jožku. Nina pa Lojzetu. Miča je podarila jurčke v tolažilni nagradi. Veseli lepih trenutkov smo se poslovili in doma jurčke na maslu, njam..

aab avgustovski tenis turnir v športnem parku Kodeljevo Slovan v nedeljo 27. avgusta ob 9h

Vroči poznopoletni dnevi so nam nedeljski dopoldan pustili hlad v katerem smo izvedli teniški turnir.

Park Kodeljevo - Slovan je našim aab srečanjem perfektno ustrezal. Veseli prijetnih obrazov smo se borili dve uri v kvalifikacijah za finalne borbe. Matej - Maki je optimiziral - skuhal žreb v splošno zadovoljstvo. Po težki finalni borbi sta Mojca in Bojan popustila favoriziranima Ireni in Romanu Puš-u ki sta zadovoljna z zmago delila nasmeške navijačem. Vseeno pa se je lepo izšlo, da je Roman ob okrogli obletnici zmagal. Predlog je da v bodoče vsi z okroglo obletnico zmagajo. Po tekmi se je veselica ob rd razživela. Izdelali smo nove načrte prihodnjih srečanj. Ni bilo poškodb, pozdravili smo vse naše, ki so v remontu.

Poletni aab izpopolnjevalni teniški tečaj veteranov

Roman Puš nam je naklonil čas in nam izdal nekaj skrivnosti teniške igre

-predstavitev KINETIČNE VERIGE od stopal navzgor.
-pozornost na žogo in stranski pogled za ohranitev ravnotežja V IGRI.
-razvoj kombinatorike ali ŠIRITEV IGRE s komolcem leve roke pri desničarjih.

Za: pričetek je nakazal pomembnost predpriprave z ogrevanjem sklepov in mišic - da se telo pripravi na napor.

Med igro je pomebno zavzeti stabilno pozicijo in ustrezno napadalno držo v delnem počepu.

Zaznava, postopek in odprava drobnih napak zakrčenosti oziroma psiholoških zavor na poti do zmage.

Vse principe smo dobro obdelali in uvadili, se zahvalili Romanu za trud in se dogovorili, da ponovimo.

na nedeljskem turnirju bomo pokazali pridobljeno.

aab planinski pohod smo naredili še na veliko planino, in martuljške slapove, Kofce bodo ko se malo ohladi in še kaj drugega.

aab planinski pohod v Tamar v sredo 26.07. ob 9.30

Ne glede na slabo vremensko napoved smo se držali napovedanega in v odlični družbi preživeli lep dan med očaki gora in planinci. Ena ura sprehoda tja in ura nazaj, vmes pa smo namenili čas prijateljski debati in planom. Proslavili smo Ninino okroglo obletnico in slavljenki zapeli in zaželeli vse najboljše, kar bi si sama in mi. Otroci so nam razsvetlili dan z nabritimi očmi in smehom. Po ogledu skakalnic in planinskega muzeja v Mojstrani smo šli na prigrizek v lokalno gostilno. Še enkrat smo se pozdravili in dali v plan za naslednjo sredo pohod na Kofce.

aab Julijski tenis turnir za Savo in piknik

Jutranja svežina po skromnem dežku je napovedala vroč dan, lep za teniško igro in druženje. Tokrat so bile priprave daljše, poudarek je bil na "prascu in piščancu" vmes pa paprika, melancan, bučke .... Streha v bifeju nam je skrila vroče sonce. Maki je poskrbel za žreb.

Veseli smo bili ponovnega snidenja in se po kratkem ogrevanju spoprijeli z nasprotniki in seboj na igriščih. Borbe so bile lepe, brez sokoljega očesa smo ugotovili, da je dovolj zaris žogice ob črti. Rezultati so pokazali najboljše za finalno igro.

Finalna borba je pokazala najboljši Mojco in Ireno, ki sta suvereno premagali Špelo in Antona. Pogrešali smo odsotne na počitnikovanju. Poklepetali smo in se poveselili obiska najmlajših in mirujočih tenisačev.

Čez vse gre zahvala Antonu za izbor lokacije srečanja in jedilnika, Ireni in Miči za vso pripravo mesa, solat, sadja in krasnega zelenjavnega štrudlja. Zahvala tudi Makiju in Mojci pri izpeljavi uspešnega turnirja.

aab Narcise pod Golico

Članice in Člani aab gremo v sredo 30. maja zjutraj na planinski pohod, pogledat Polonin raj - ona ima res srečo!

aab Kulturni ogled dolenjskih krasot med tednom

aab Butalce imamo v planu

aab majski tenis turnir 27. maja Kodeljevo

prelep sončen, ne prevroč dan nas je aab članice in člane sprejel na teniških igriščih Kodeljevega. Nasmejani smo se ponovno objeli. Maki je prekuhal pare. Mateja tokrat zaradi stare poškodbe ni bila v glavnem finalu. Špela je pokazala krasno igro in res dobre udarce. Lan je bil res pripravljen po prvem setu - naslednjič bo blestel. Polona Avsenak in Roman Puš sta po težki finalni borbi za dlako premagala Ireno in predsednika ter postala pomladna zmagovalca. Po turnirju smo ob uradnih picah pod očesom in vodstvom Miče predebatirali, analizirali in sprejeli smernice za srčno prvo pomoč na igrišču. Skratka v prihodnje če kdo ali katera zaradi srca pade dol bo prec na vrst za dober in hiter servis. Najboljši so dobili za nagrado žogice. Zahvala Ireni za peteršilovo pito ter predsedniku za kritje vseh stroškov igrišč in prigrizka. Pozdrav vsem, ki so v remontu Bojanu v Strunjansko kopel, Marjanu D. pri jodlarjih.

majski aab tenis turnir v Šobčevem bajerju odpade zaradi čudnih pravil oskrbnikov igrišč.

aab 29.aprilski turnir pri Škulju.

Spomladansko atraktivno vreme nam je prestavilo prvo pomladansko tekmo na Kodeljevem v dvorano pri Škulju. Zbrali smo se ob 10.30 in se po uvodnem pozdravu spoprijeli z loparjem in posvetili borbi za čim boljšo uvrstitev. Odlične borbe so prinesle polfinaliste med katerimi sta zmagala Mojca Župan Brezovnik in Roman Puš. Večja kvaliteta iger je tudi rezultat priprav na Portugalskem – katere ponovimo prihodnje leto. Za lačne je poskrbela Mija in ričet sklobaso. Zadovoljni smo se slikali z najboljšimi.

aab aprilski tenis turnir 1. april pri Škulju

Pozdrav z medico ob lepem sončnem dnevu pred teniško dvorano je obudil še vroče portugalske spomine. Ekipa je bila ponovno vesela, točna in kompletna. Ob 11 uri smo naredili uvodno slikanje predno je Maki prebral razpored. Borbe so bile precej zahtevnejše, žoga je bila hitrejša in več je bilo ponovitev udarca - rezultat priprav se je obrestoval. Zmagovalca Polona in Roman P. sta z krasno igro dobila vse nasprotnike. Favoritov je bilo veliko, odločali so detajli. Čestitke vsem za fairplay in borben duh. Hvala za regratov burek gre Špeli.

aab teniške priprave in ogled Portugalske

Zvečer smo se odpravili iz Ljubljane in zjutraj pretreseni ne premešani prispeli v Falesia hotel, koder nas je čudovito sprejel gostitelj Zvonko, sošolec in prijatelj naše Polone.  Navkljub neprespani noči smo naredili dopoldanski teniški razpored in aktivno ob borbah preživeli vse dni. Popoldneve smo posvetili raziskavam bližnje in daljne okolice. Ob večerji smo vino tinto nalili v kozarce in predelali prihodnost in preteklost. Po večerji smo se zavrteli na plesišču ob glasbi. Športna ekipa aab je homogeno sodelovala pri vseh aktivnostih in dosegala maksimalne rezultate. Teniška zmagovalka je bila Polona med moškimi pa Marjan Žižek - Žiža. Roman je pokazal pomembnost ponovljivosti udarca, Marjan-Žiža je pokazal zoprnost loba in nas mnogokrat nasmejal. Bojan je streljal forehande na fante. Mojca in Mateja sta nam krasili dan tudi z lepimi dolgimi žogami. Irena in Jadranka sta kvaliteto prenesle med fante. Nina je blestela, Jera se je smejala, Dagmar uživala ob zadetkih. Darinka in Barbara sta bili naši gledalki navijačici. Zjutraj nas je objela nasmejana Miča. Vsi ostali smo jim vračali milo za drago. Polona nam je pričarala nepozabni teden, ki smo ga vsi udeleženci  sprejeli odprtih ust – nasmejani. Zaključna portugalska večerja in slovo od Zvonka, ki je bil naš topel gostitelj. Bomo ponovili …

aab Pustni teniški turnir 25. februar pri Škulju

V soboto 25. Februarja ob 15 h smo se dobili »pri Škulju« in zaigrali na 5 igriščih. Maškare so nam prinesle smehljaj.  Ninin zapornik pa je poln denarja erotično namigaval in vrtel jezik, tako da bo zima sigurno pregnana, kar je pokazal tudi krohot in vreščanje. Špelina blondinka je »dobr žgala« z ženskimi čari. Hermina je prinesla oblačila prihodnosti v Evropi. Mica in Maki sta poskrbela za sladko življenje in uspešen turnir.  Rdečelasi Gorazd je prinesel najlepši nasmeh, Lorena je bila najboljša mačka. Irena 2 pa Kapitanka, Lojze pa skozi očala tko nč ne vid.
Mateja je zmagala z vrhunsko igro in Dušanom. Dušan je še vedno Dušan (dobr k hudič).  Irena in Bojan sta dosegla 2. mesto. Nina in Lan pa sta z dobro igro zmlela nasprotnike in dosegla bron. Nataša je rekla, da se gremo sankat na Ljubelj, če nav zima pobegnila prehitro. Ko smo pojedli krofe smo se veseli ob 21h poslovili.

aab Občni zbor društva in Januarski tenis turnir pri Škulju sobota 28.januar 2017, podelitev priznanj najboljšim za leto 2016

Najprej smo se objeli in nasmejali. Potem smo v sezoni 2017 odigrali dve uri kvalifikacij. Kvalifikanti so glede na uspeh odigrali še finale in boj za tertje mesto. Zmagala sta Irena in Roman in se vpisala na prvo mesto aab v letu 2017. Po tekmi smo pospravili Mijin ričet s klobaso.

Občni zbor: predsednik je podal osnovne podatke aab, odlične uspehe našega društva in rezultate lanskega leta. Poročilo je bilo soglasno sprejeto, članarina ostaja na isti višini 30 EUR. Plan za 2017 je podoben preteklemu Zbor je zaključil ob 15.02h

Podelitev priznanj aab najboljšim v letu 2016, prvo mesto sta zasedla Mateja in Bojan, drugo mesto Irena in Marjan D., tretje mesto pa Metka in Jožko, prekrasne medalje je sponzorirala Mica. Vsi so prejeli še priložnostna darila steklarne Rogaška.

Zahvalili smo se Maki-ju za uspešno vodenje teniških turnirjev, Mateji in Mojci za srce in darila, Špeli za burek, Mici za medalje, predsedniku za drugo. Posebej smo poudarili zdrav duh v aab, našo enotnost, homogenost in zavračanje vseh poskusov delitve po čimerkoli. Moralno držo in zgled.